Även i Sundsvall kan det vara vackert! Tro’t eller ej… Så här ser det ut utanför mitt kontor i Sundsvall. Subscribe Login Notify of Ge mig en notis om nya kommentarer Ge mig notis om svar på kommentarer Label {} [+] Name* Email* Δ Label {} [+] Name* Email* Δ Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas. 2 Kommentarer Guest Lisa 14 år sedan Otroligt vackert! Var är detta? Admin Bengt 14 år sedan Reply to Lisa Hej Lisa! Sundsvall utanför jobbet på Skepparegatan. Fotat med mobilen dessutom. wpDiscuz
Otroligt vackert!
Var är detta?
Hej Lisa! Sundsvall utanför jobbet på Skepparegatan. Fotat med mobilen dessutom.