Melodikrysset v.4
Nu är det lördag igen!Rissna bjuder på lätt, vackert snöfall och -8,5 grader. Snödjup 40 cm. Idag kommer vi inte […]
Nu är det lördag igen!Rissna bjuder på lätt, vackert snöfall och -8,5 grader. Snödjup 40 cm. Idag kommer vi inte […]
Då var vi framme vid sista helgen i november och även första advent. Här i Rissna har snön nu lagt
Det blev några timmar i studion idag. Och jäklar vad timmarna går när man sitter där och grejar med musiken!
Det senaste tillskottet i hemstudion är denna lilla skapelse. En liten behändig gitarrkombo med ett sagolikt härligt ljud och dessutom
Söndag och långt till jul… Det var en riktigt fin lördag igår, härligt väder med massor av sol och ljus
Hej, Ja, då var det releasedags då, dax att släppa låten jag jobbat med de senaste två månaderna i min