
Lördag igen!
Under veckan som gick hade vi veteranbilsträff på vår bygdegård Zenit. Trots maximal otur på väderfronten med +9 grader, snudd på stormbyar och regn på tvären så kom det 80 veteranbilar och ca 250 personer och besökte oss. Gott fika, goda stutar samt goda hamburgare från vår nya grill samt naturligtvis alla vackra bilar gjorde kvällen bra ändå.
Men nu är det fokus på melodikrysset – och denna vecka utan oss då vi är på syskonträff i vackra Borgvattnet (där spökprästgården ligger).
Kör hårt med krysset och ha sedan en riktigt fantastisk fortsättning på helgen!
/ Kramar från Bengt o Birgitta
Ja då var det klart för idag. Jag får lyssna på reprisen första halvleken.
Plockar massa fästingar från när jag var ute med sonens hund. bläääääää