Kryssdax – men inte för oss idag.
Varför då då..? Jo idag har vi besök från Göte-la-borg så vi står över veckans kryss.
Lite om vädret först bara. Vi har uppehållsväder idag och temperaturerna väntas stiga uppemot +15.
Det har regnat på ganska ordentligt de senaste dagarna så när sommarvärmen nu kommer till veckan så lär det explodera ute i naturen.
Kör hårt nu och lycka till med krysset hälsar vi i Rissna.
/ Kramar från Bengt & Birgitta
TACK för i dag och alla rutor ifyllda ,
Vi hörs av nästa vecka .
Ska uppvakta syskonbarnet i em
önskar alla en trevlig helg
Allt gott till er Alla och en speciell hälsning till brödrafolket i Väst. Om allt vill sig väl ses vi nästa lördag. Tack för idag och ta väl vara på er. Kraaaam
Ja då hörde jag rätt :: ha en bra vecka
Tack för idag!
Das war das das, som tysken säger. Trevlig helg alla trevliga kryssare!
Var det inte efternamnet på den som hade skrivit texten?