Melodikrysset v.20

Kryssdax – men inte för oss idag.

Varför då då..? Jo idag har vi besök från Göte-la-borg så vi står över veckans kryss. 

Lite om vädret först bara. Vi har uppehållsväder idag och temperaturerna väntas stiga uppemot +15.

Det har regnat på ganska ordentligt de senaste dagarna så när sommarvärmen nu kommer till veckan så lär det explodera ute i naturen. 

Kör hårt nu och lycka till med krysset hälsar vi i Rissna.

/ Kramar från Bengt & Birgitta 

Subscribe
Notify of
guest

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.

107 Kommentarer
Ewa
Guest
Ewa
22 dagar sedan

TACK för i dag och alla rutor ifyllda ,
Vi hörs av nästa vecka .
Ska uppvakta syskonbarnet i em
önskar alla en trevlig helg

gun
Guest
gun
22 dagar sedan

Allt gott till er Alla och en speciell hälsning till brödrafolket i Väst. Om allt vill sig väl ses vi nästa lördag. Tack för idag och ta väl vara på er. Kraaaam

Bertha
Guest
Bertha
22 dagar sedan

Ja då hörde jag rätt :: ha en bra vecka

Lena i Glava
Guest
Lena i Glava
22 dagar sedan

Tack för idag!

Kurt och Lotta
Guest
Kurt och Lotta
22 dagar sedan

Das war das das, som tysken säger. Trevlig helg alla trevliga kryssare!

Bertha
Guest
Bertha
22 dagar sedan

Var det inte efternamnet på den som hade skrivit texten?

Rulla till toppen
107
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x